Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Frko so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Spletna prodajalna je specializirana spletna prodajalna za blago s področja računalništva, računalniške opreme in ostale multimedijske opreme. Vnos in spremijanje artiklov v spletni trgovini je popolnoma avtomatiziran. Vsi artikli se sinhronizirajo na podlagi podatkovnih baz naših dobaviteljev.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Frko, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med nami in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Opredelitev pojmov

  • ponudnik je Denis Raušl s.p., Poštna ulica 5, 2277 Središče ob Dravi, Slovenija; davčna številka SI20819692; Matična številka 3649601000
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  • spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku


Kako opraviti nakup

Spletno nakupovanje je zelo enostavno. Poiščete željene artikle in jih dodate v svojo košarico. Če kupujete prvič, lahko ogledate v navodila kako poteka postopek nakupa na spletu.

Prijava - registrirani člani

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. S tem uporabniškim imenom in geslom se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Prosimo, da vašega računa za osebno uporabo ne uporabljate za naročila pravnih oseb! V tem primeru odprite nov račun še za pravno osebo.
Geslo je tajno in znano le uporabniku

Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Odstop od pogodbe, reklamacije

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico da 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O tem mora obvestiti ponudnika najkasnejo v 14 dneh od prejema blaga. Več o postopku vračila izdelkov, reklamacijah ter uveljavljanju pravic v primeru okvare v garanciji  lahko preberete tukaj.

Naročanje - sklepanje pogodbe na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v .pdf formatu preko našega kontaknega obrazca. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom v naši poslovalnici šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov.

Izvedba ali zavrnitev naročila

Denis raušl s.p. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana.
Denis Raušl s.p. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Stroški dostave se obračunajo po sledečih kriterijih:

  • brezplačna dostava pri nakupu nad 200 €
  • 5 € za vsa naročila do vrednosti nakupa 200 €

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROČILO POTRJENO in NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO. Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati.

Garancija

Vse izdelke v naši ponudbe smo "opremili" z garancijo najmanj 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla ( v tem primeru se doba 12 mesecev izniči ). Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Stvarna napaka

Kaj je stvarna napaka

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni prodajalni in se lahko razlikujejo od rednih cen v fizični trgovini. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Računalniške storitve, svetovanje in spletna trgovina, Denis Raušl S.P.,  2277 Središče ob Dravi.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovat

Kontakt

  • +386 (0) 599 479 14
  • +386 (0) 31 584 958
  • trgovina@frko.si

Facebook

Copyright © 2001 – 2015 Spletna trgovina frko 8)=. Zelo si prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na trgovina@frko.si. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.