Način plačila in cene dostave

SPLOŠNO

FRKO priporoča plačilo po predračunu, kot najugodnejši način plačila. Na takšen način ne boste imeli dodatnih stroškov razen plačilo položnice na svoji banki ali spletni banki. Polek nižjih stroškov lahko prihranite tudi čas, saj v takem primeru naročeno blago dostaviti direktno od uvoznikov. Pri določenih artiklih je možen tudi direktni prevzem iz skladišča.

CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

PLAČILO PO PREDRAČUNU Bančno nakazilo
Nakazilo na račun podjetja po ponudbi/predračunu je najugodnejša možnost plačila za vas. Poleg najnižjih stroškov s takšnim plačilom prihranite tudi čas. Veliko blaga na spletni strani se nahaja v skupnih skladiščih. Če je blago plačano po predračunu, lahko vaš izdelek pošljemo direktno iz skupnega skladišča na vaš naslov, brez dodatnih stroškov. V potrditvenem e-poštnem sporočilu boste prejeli potrebne podatki za plačilo po predračunu.

PLAČILO PO POVZETJU Po povzetju
Pri plačilu po povzetju preko poštne nakaznice si Pošta Slovenije zaračuna manupulativne stroške in sicer: 

  • vplačilo z obrazci UPN do vrednost odkupnine do 98,00 EUR - 1,05 EUR
  • vplačilo z obrazci UPN med vrednostjo odkupnine nad 98,00 EUR do 501,00 EUR - 1,07% od vrednosti transakcije.
  • vplačilo z obrazci UPN  nad vrednostjo odkupnine 501,01 EUR.- 5,36 EUR

 Provizija je oproščena plačila DDV. Poštnino in ceno za odkupnino plača prejemnik pošiljk, ki je tudi plačnik provizije za vplačilo odkupnine. Provizijo plačate v vsakem primeru, ne glede na to da je poštnina brezplačna.

V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri.

PLAČILO Z GOTOVINO OB OSEBNEM PREVZEMU
Z gotovino v naši poslovalnici Slovenska cesta 55, 2277 Središče ob Dravi. Akcijske in spletne cene veljajo le pri plačilu z gotovino.

PLAČILO S KARTICO OB OSEBNEM PREVZEMU
Pri osebnem prevzemu lahko plačilo poravnate tudi z bančno kartico BA/Maestro ali debetnima karticama Maestro in Visa Electron, vendar v tem primeru spletni popusti ne veljajo in je cena v košarici višja za 4 %.

PLAČILO PREKO PAYPAL PAYPAL
FRKO van omogoča plačilo tudi preko svetovno priljubljenea plačevanja PAYPAL.

DOSTAVA in VRAČILO

Pri naročilu nad 200€ z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili brezplačno.
Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila.

Blago, naročeno v spletni trgovini, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji. 
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V takem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali. 

V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji.
Status artikla – Dobavljivo pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, smo izbrali najbolj optimalno rešitev paketne dostave Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Blago lahko prevzamete tudi osebno v trgovini Frko, Slovenska cesta 55, 2277 Središče ob Dravi (ob predhodni najavi na tel št. 031 584 958 ali na elektronski naslov info@frko.si). Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor in svetovanje o uporabi kupljenih artiklov.

 

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE (POŠKODOVANA POŠILJKA)
V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 
Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode. 
Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 031 584 958, oziroma na elektronski naslov info@frko.si 

ZALOGA IN ROK DOSTAVE
Da bi vam pošiljko čim prej dostavili upoštevajte naslednja priporočila: 
- preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »Dobavljivo« oziroma bo zaloga označena s številom preostalih izdelkov),
- naročilo oddaj čim prej - potrjeno mora biti najkasneje do 14. ure. 
Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom do 14. ure preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je izpisan v katalogu trgovine (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas),
  • če pri artiklu piše, da je trenutno nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo; v tem primeru ga bomo poskušali najti in vam ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali,
  • če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vas bomo vprašali za dovoljenje, da vam artikle, ki so na zalogi, pošljemo takoj, ostale pa takoj, ko bodo na zalogi
  • če bo čakalna doba zelo dolga, vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi, vi pa lahko v takem primeru kadarkoli stornirate naročilo

Kontakt

  • +386 (0) 599 479 14
  • +386 (0) 31 584 958
  • trgovina@frko.si

Facebook

Spletna trgovina frko 8)=. Zelo si prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na trgovina@frko.si. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.